جک و پاور یونیت هیدرولیک

جک های این شرکت از سیلندر های ایتالیایی ساخته می شود. این شرکت امکانات ساخت انواع جک به صورت تلسکوپی یا ساده را در اندازه و ابعاد مختلف دارا می باشد.

موارد استفاده در انواع بالابرهای هیدرولیک و آسانسور هیدرولیک و آسانسور های خانگی می باشد.

جک و پاوریونیت

پاوریونیت

پاوریونیت ها اساساً به دو نوع هستند – تک سرعته یا دو سرعته

پاوریونیت های هیدرولیک تک سرعته در بالابرهای هیدرولیک – بالابر کارگاهی – بالابر غذا بر و … استفاده می گردد.

قابلیت کارکرد با برق تک فاز و سه فاز را دارند. پاوریونیت های دو سرعته معمولا در آسانسور  هیدرولیک استفاده می شود و حرکت و توقف نرم و بدون شوک و صدای کم از خصوصیات این پاورپونیت ها می باشد.

پاورهای این شرکت با بهترین متریال جهت مقاصد مختلف طراحی و ساخته می گردد. پاورهای آسانسور هیدرولیک بلین آلمان یا ویتور ایتالیا می باشند که با شیر هیدرولیک های مناسب حرکت بسیار نرم و بدون شوک ایجاد می نمایند. پاورهای دو سرعته بیشتر در بیمارستان ها – آسانسور خودرو بر – آسانسور هیدرولیک – آسانسور خانگی (Home Lift) استفاده می گردد.

سرعت حرکت از ۰/۲ الی  ۰/۶ متر بر ثانیه می باشد.

جهت مشاوره بهتر در انتخاب سیستم هیدرولیک لطفاً با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

جک

جک در آسانسورهیدرولیک بسیار با اهمیت است.در صورت عدم کیفیت کافی جک،تعویض جک کار ساده ای نبوده به همین جهت می بایست در هنگام انتخاب جک از بهترین کیفیت و مارک استفاده کرد.

WITTUR با امکانات تولید بسیار مجهز خود قادر به تولید انواع جک های آسانسورهای هیدرولیک میباشد. جکها پس از تولید یک به یک در شرایط سخت تست می شوند . جک های دو و سه مرحله ای از جمله حک های بسیار حساس و دقیق بوده که WITTUR توانای تولید بالاترین کیفیت این جک ها را دارا است.

WITTUR همچنین جک های دو تکه و سه تکه را که نیاز به دقت بسیار بالا دارند را تولید میکند. مزیت این محصول حمل و نفل و انتقال و نصب ساده تر در داخل چاه آسانسور است.

جک تلسکوپی

جک تلسکوپی

یکی از تجهیزات آسانسور هیدرولیک ،جک تلسکوپی می باشد. جک های تلسکوپی در انواع دو،سه،چهار استیج در آسانسور هیدرولیک کاربردهای بیشتری دارند که البته دارای مزایا و معایبی هم هستند که از مزایای آن می توان به نیاز به حفر چاهک کم عمق برای مدل های مستقیم از زیر(Direct)  و ایمنی بسیار بالا دانست. و از معایب آن نیز هزینه بسیار بالای جک های تلسکوپی نسبت به جک های تک مرحله ای در تجهیزات آسانسور هیدرولیک می توان اشاره کرد.

نوع طراحی جک های تلسکوپی در آسانسور هیدرولیک به دلیل نیاز به حرکت یکنواخت به صورتی است که تمام استیج ها همزمان شروع به باز شدن می کنند تا از تغییر سرعت جلوگیری به عمل بیاید. جک تلسکوپی که در آسانسور هیدرولیک استفاده می شود، حمل بسیار راحت تری نسبت به جک هیدرولیک تک مرحله ای دارد و هزینه کمتری برای چاهک ایجاد می شود.

جک هیدرولیک (تک مرحله ای)

جک هیدرولیک

یکی از مهمترین قطعات آسانسور در آسانسور هیدرولیک جک آسانسور می باشد که شامل یک پیستون و یک سیلندر با مقاومت معین است که به صورت کاملا ً آب بندی شده در ابتدا و انتهای سیلندر ساخته می شود. این مدل از جک جهت آسانسورهای بدون چاهک از کنار نصب می گردد و برای آسانسورهای دارای چاه به صورت مستقیم .

جک در تجهیزات آسانسور هیدرولیک از حساسیت خاصی برخوردار است به گونه ای که در صورتیکه به طور صحیح و شاقول نصب نشود در کوتاهترین زمان دچار نشتی می گردد.

در آسانسور هیدرولیک از جک های تک مرحله ای تا ۵ ایستگاه می توان استفاده نمود و بالاتر از آن تا ارتفاع ۲۱ متر باید از جک هیدرولیک ۲ یا ۳ مرحله ای استفاده نمود. انتخاب لوازم یدکی اسانسور در آسانسور هیدرولیک بسیار اهمیت دارد.

جک تک مرحله ای(بدون چاهک)

عمدتاً از این مدل برای آسانسور خانگی  و آسانسور هیدرولیک که قبلاً برای ساختمان  در نظر گرفته نشده، استفاده می گردد.

به طوریکه جک در کنار آسانسور نصب می گردد  و نیازی به حفاری نیست و در هنگام خرید قطعات آسانسور هیدرولیک این موضوع می بایست مورد توجه قرار گیرد و جک از کنار سفارش داده شود.

همچنین در آسانسور خودروبر از دوجک غیر مستقیم از کنار می توان استفاده کرد. البته باید در طراحی آسانسور خودروبر دوجک غیر مستقیم از کنار فضای لازم جهت  over head را در نظر بگیرید.

جک تک مرحله ای از زیر

در آسانسور هیدرولیک در اصفهان این روش بسیار رایج است، به ویژه وقتی که شما امکان ایجاد چاه و حفاری را دارید.این روش بسیار ایمنی بالایی در آسانسور هیدرولیک دارد و چون جک تلسکوپی نیست قطعات استهلاک کمتری دارد. و دیگر مزایای آن نصب آسان و مقرون به صرفه آن به خصوص برای پروژه های نیمه بلند و تعمیر و نگه داری محدود به یک جک است.

برای نصب جک مستقیم از زیر در آسانسور هیدرولیک می بایست یک لوله PVC در زمین نصب گردد که از رسیدن آب و نم به جک هیدرولیک جلوگیری نماید و همچنین در صورت بروز نشتی درجک، روغن هیدرولیک وارد زمین نشود و آلودگی ایجاد نکند.

جک های با طراحی ویژه 

یکی دیگر از تواناییهای WITTUR تولید جکهای خاص با مزیتهای زیر می باشد.

• نیاز به روغن کمتر

• فضای انتقالی کوچتر

• بدون مرز

• دوستدار طبیعت

• جکهای با فشار کارکرد بالا

• مجهز به پکینگهای مخصوص فشار های بالا

• قطر کاهش یاته کلگی جک

• طراحی ویژه کلگی جک برای کاهش لرزش در سرعتهای بالا

سیستم محرک پاور یونیت Power Unit

عامل تولید نیرو و حرکت در آسانسور هیدرو لیک Power Unit است که علاوه بر کیفیت قطعات اصلی نحوه تولید و مونتاژ آن با اهمیت است.

در صورتی که تولید و مونتاژ با دقت صورت نگیرد علاوه بر اصطحلاک قطعات باعث لرزش و ایجاد سر و صدا در دراز مدت میگردد.

Power Unit WITTUR نام پر آوازه و جهانی

o حرکت بسیار نرم و دقیق

o صدا و نویز بسیار کم ۷۵-۹۵db

o طراخی مهندسی ویژه

o شیر اصلی Shat off Valve مجهز به فیلتر

o قابلیت تست صحت عملکرد شیر (ترکیدگی)Rapture Valve

o مجهز به سیستم تشخیص اضافه بار

o متعادلترین حجم روغن برای کارکردی بهتر

o قابلیت نصب بویین تاخیری EVS

o مجهز به شیر اضطراری Emergency و بویین اضطراری جهت نصب مستقیم

انواع پاور

o پاورهای mini با خروجی روغن ۳۵-۱۸ لیتر بر دقیقه برای آسانسورهای کوچک و Home Lift ها

o پاورهای استاندار با خروجی روغن ۸۰۰-۵۵ لیتر بر دقیقه برای آسانسورهای خانگی _ تجاری و ماشین برها

o پاورهای خاص جهت آسانسورهای فوق سنگین

 پاور یونیت مجهز به اینورتر HI Power Unit

o مجهز به درایو ۳vf

o کاهش برقی مصرفی

o بسیار دقیق و در رسیدن به طبقه

o کاهش نیاز به خنک کننده و گرم کننده

o سرعت تا ۱m/s

o بازدهی بالا

o عدم فشار به برق شبکه

پاور یونیت شیر الکترونیکی HE Power

o پاورهای الکترونیکی دارای برد الکترونیکی بوده که توانایی تحمل فشارهای بالاتر از حد معمول را داراست.

o بازدهی بالاتر

o دقت بالا در رسیدن به طبقه

o نیاز کمتر به خنک کننده و گرم کننده

o قابلیت تنظیم و انتخاب بیشتر

o سرعت تا ۱m/s

o قابلیت تنظیم به صورت کامپیوتری

o ضعف این پاورها فقط پیچیدگی و وابستگی بیشتر در خدمات پس از فروش است.