صندلی پله پیما

شما سالم هستید ، به هیچ وجه به روی ولیچر نمی نشینید ، تنها دارای ناراحتی های حرکتی بسیار کوچکی می باشید . پس به این وسیله نیاز پیدا خواهید کرد ، چون این مشکلات حرکتی کوچک بر کیفیت کارهای روزانه شما اثر میگذارد . وقتی به مرور زمان پا به سن میگذاریم و یا زمانی که با آسیب یا حادثه ای درگیر هستیم ممکن است برای رفع نیازی ، احتیاجی مبرم به بالا رفتن از پله ها وجود داشته باشد ، این زمانی است که ترس به سراغ شما خواهد آمد و یا بطور کل هرکجا که پله ببینید و نیاز به بالا یا پائین رفتن از آنها وجود داشته باشد ، نگران خواهید شد و در این صورت فرد نمیتواند از زندگی خود لذت ببرد . سالانه هزاران نفر برای دسترسی آسان به همه بخش های خانه خود و برگرداندن آسایش خیال به زندگیشان از صندلی های پله پیما  که به نام بالا برهای پله ای هم شناخته می شوند،استفاده می نمایند. این نوع پله پیما قابلیت استفاده هم در بیرون و هم در داخل خانه را دارا می باشند، بدون شک مدل های مورد استفاده در بیرون خاص تر و با قابلیت های بیشتری نسبت به دیگر مدل ها  هستند .

تعداد کثیری از افراد همراه با بالا رفتن سنشان ، این فکر به سراغشان خواهد آمد که چگونه در خانه فعلی خود با امکانات فعلی بیشتر دوام بیاورند،به نظر شما چنددرصد از مردم این شانس را دارند که در طبقات پائین منزل خود امکاناتی مثل حمام را دارا باشند ؟؟؟ که همین امر نیز موجب میشود آنها فقط قادر به زندگی در یک طبقه بوده و نتوانند در طبقات دیگر منزل شخصی خود رفت و آمد نمایندو یا اینکه برای آنها بسیار سخت و طاقت فرسا باشد.چاره چیست؟ خانه را بفروشند و به خانه دیگری نقل مکان نمایند ؟ به آسایشگاه بروند ؟؟ به هیچوجه !!! به نظر ما این شیوه ی حل مشکل شما نیست و راه حل ایده آل و مورد قبولی نمی باشد . همه افراد علاقه مند به حفظ استقلال شخصی خود می باشندو صندلی های پله پیما اصفهان این فرصت را در اختیار همگان قرار می دهد .

اگر بخاطر تصادف یا حادثه ای دچار مشکلات حرکتی شده اید پیشنهاد ما به شما خرید یک صندلی بالابراست . این صندلی بالابر جهت ساختمان هائی است که فاقد محل برای نصب آسانسور می باشد و  با امکان نصب برروی راه پله و انعطاف پذیری بالا در مسیر حرکت و همچنین قابلیت جمع شدن در هنگام عدم استفاده ، جابجائی افراد را در ساختمان تسهیل می بخشد . این بالابر پله ای،وسیله ای است دارای یک صندلی ، یک موتور گیربکس کوچک و یک ریل که برای جابجائی افراد نیازمند و کلیه افرادی که قادر به استفاده راحت از پله نمی باشند ، طراحی گردیده است و شیوه حرکت ان به دو صورت حرکت مستقیم و گردشی می باشد .

مزایا:

  • مصرف برق بسیار پائین،همراه باایمنی بسیار بالا
  • دارای ترمز سقوط و ۵ سنسور تشخیص مانع
  •  استفاده آسانبرای افراد سالمند،نیازمندو معلول در تمام سنین
  • مجهز به باطری قابل شارژ جهت استفاده حتی در زمان قطع برق
  •  مدت نصب کمتر از یک روز و بدون تخریب و یا تغییر شکل پله ها
  •  صندلی پله پیما صرفا با تجهیزات اروپائی که دارای آخرین استاندارهای کیفیت و تاییدیه ایمنی اروپا هستند،عرضه میشود.
  •  چون این صندلی ها قابلیت چرخش را دارا می باشند، بنابر سفارش مشتری امکان نصب در سمت راست یا چپ پله ها وجود دارد.

از دیگر مزایای این صندلی ها می توان به صدای بسیار کم و همچنین قابلیت کنترل از راه دور آنها اشاره نمود.