اخبار دنیای آسانسور

شانزدهمین نمایشگاه اینترلیفت ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد.

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی اینترلیفت از ۱۳ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۱۵  میلادی برابر با ۲۱ تا ۲۴ مهر ۹۴ با حضور تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده و فعال در زمینه ساخت و تولید ملزومات و تجهیزات صنایع آسانسورو پله برقی ار نقاط مختلف جهان در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آکسبورگ آلمان برگزار خواهد شد. علاقه مندان  جهت دریافت هرگونه اطلاع به ادرس اینترنتی www.interlift.com مراجعه نمایند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی استانبول برگزار شد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی استانبول از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ مارس ۲۰۱۵ برابر با ۶ تا ۹ فروردین ۱۳۹۴ درمحل نمایشگاه های بین المللی تویاپ استانبول با حضور شرکت های فعال در صنایع آسانسور و پله برقی از کشورهای مختلف از جمله تعداد ۵۸ شرکت از چین،۳۳ شرکت از ایتالیا و دیگر کشورها(قریب ۴۵۰ شرکت از ۲۸ کشور) توسط انجمن صنایع آسانسور و پله  برقی ترکیه (aysad) برگزار شد.

دومین دوره نمایشگاه تخصصی آسانسور EURASIA LIFTدر مرکز نمایشگاه های سی ان آر استانبول برگزار میشود.

دومین دوره نمایشگاه تخصصی آسانسور پله برقی و تجهیزات آسانسور  EURASIA LIFT با حضور تعدادی از شرکت های فعال در صنایع تولید و توزیع تجهیزات حمل و نقل عممومی از کشورهای مختلف از تاریخ ۲۰تا ۲۳ آوریل ۲۰۱۶ برابر با ۱ تا ۴ اردیبهشت ۹۵ در مرکز نمایشگاه های بین المللی سی ان آر استانبول برگزار خواهد شد.  علاقه مندان جهت کسب هرگونه اطلاعات به آدرس الکترونیکی Farah.taghipour@cnr.net  مراجعه یا  با تلفن ۹۰۲۱۲۴۶۵۷۴۷۴ داخلی ۲۵۶۰ تماس حاصل نمایند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی ۲۰۱۶ شانگهای (چین) برگزار می شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی چین(shanghhai 16 wee expo) از تاریخ ۱۰ تا۱۳ ماه می ۲۰۱۶ برابر با ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ شمسی با حضور شرکت های تولید کننده و فعال در صنایع آسانسور و پله برقی از اقصی نقاط جهان در محل نمایشگاه های بین المللی شانگهای چین برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت دریافت هرگونه اطلاعات به آدرس اینترنتی www.elevator-expo.com مراجعه  نمایند.

ششمین نمایشگاه چشم انداز استانداردهای سازه بمبئی(هند) مارس۲۰۱۶ برگزار میشود.

ششمین نمایشگاه چشم انداز استانداردهای سازه، هند از ۱۷ تا ۱۹ مارس ۲۰۱۶ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اسفند ۹۴  با مشارکت تعداد کثیری از شرکت های فعال در صنایع ساخت و ساز از جمله  : آسانسورها و پله برقی ،بالابرها،انرژی خورشیدی، تاسیسات، تجهیزات بهداشتی، تزئینات و نمای ساختمان ها و بناها ، دکوراسیون داخلی ،تجهیزات برق و….. با نگاه رویکرد به آخرین فناوری ها و تکنولوژی های جدید در محل نمایشگاه های بین المللی شهر بمبئی هند برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت دریافت هرگونه اطلاعات به آدرس اینترنتی www.ieeexpo.com  مراجعه نمایند.

تشکیل دوره بروز رسانی دانش فنی بازرسان آسانسور در امریکای شمالی

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World واحد آموزش انجمن بین المللی مشاوران آسانسور (IAEC)  از ۱۹ تا ۲۲ ماه می ۲۰۱۵ اقدام به برگزاری سمینار اموزشی برای بروز رسانی دانش فنی بازرسان آسانسور کرد.برپایه این گزارش این سمینار اموزشی چهار روزه در هتل وندربیلت در شهر نشویل ایالت تنسی با حضور تعداد کثیری از بازرسان آسانسور و پله برقی برگزار شد. براساس این گزارش ارائه گواهی نامه موفقیت در ازمون این دوره آموزشی بر تمدید جواز فعالیت بازرسان آسانسور امتیاز مثبت محسوب می گردد.

فراخوان مقالات علوم مرتبط با صنایع آسانسور و پله برقی

بنا بر گزارش پایگاه های خبری تخصصی مربوط به صنایع آسانسور و پله برقی ، در دانشگاه NORTHAMPTON انگلیس طی روزهای ۲۳ و ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵ سمینار تخصصی برگزار خواهد شد. بر اساس این اخبار دبیرخانه این همایش از فعالان صنایع آسانسور و پله برقی که در این زمینه ها مقالات  و تالیفاتی را به رشته تحریر در آورده اند درخواست کرده است تا آثار خود را به سمینار ارائه نمایند.برپایه این اخبار به مقالات و کتب برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد گردید. علاقه مندان جهت دریافت هرگونه اطلاعات به آدرس اینترنتیWWW.LIFTSYMPOSIUM.ORG  مراجعه نمایند.

انجمن آسانسور امریکا طرح های هوشمند کاهنده مصرف انرژی در آسانسورها و پله برقی را گرد آوری میکند

به گزارش پایگاه اینتر نتی مجله Elevator World انجمن اسانسور آمریکا در نظر دارد  با گرد آوری طرح های هوشمند که موجبات صرفه جوئی قابل توجه انرژی در سیستم حمل و نقل عمودی را فراهم کند،خریداری نماید. بر اساس این گزارش با دریافت این طرح ها به کد گذاری و ارتقا آنها که به وسیله کمیته های تخصصی صورت خواهد گرفت نسبت به ارتقا استاندارها،و آئین نامه های اجرایی تحولات اساسی ایجاد نماید.این گزارش در ادامه افزوده است : یکی از موارد دریافت شده فناوری خاصی است که توسط شرکت اتیس ارائه شده و بر اساس ایده اسانسور های همشمند طراحی گردیده است.صرفه اقتصادی ،حفظ محیط زیست، صرفه جوئی در مصرف انرژی ، کاهش عملیات ساختمانی در هنگام نصب و اجرا ، رعایت کامل استاندارهای موجود و امکان کنترل از راه دور از ویژگی های اعلام شده جهت این گونه فناوری ها است.

انتخاب رئیس و نائب رئیس انجمن آسانسور اروپا

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World اعضای هیات مدیره انجمن آسانسور اروپا ELA  انتخاب شدند. بر اساس این خبر خورخه لیگورر به عنوان رئیس و روبرتوزاپا به عنوان نائب رئیس انجمن آسانسور اروپا فعالیت خود را از اواخر ماه مه ۲۰۱۵ آغاز کردند. بر اساس این گزارش لیگورر که دارای مدرک مهندسی صنایع از دانشگاه پلی تکنیک بارسلونا است پیش از این با شرکت شیندلر در مقام مدیریت تحقیق و بازرگانی در کشورهایی چون اسپانیا پرتغال اتریش و سوئیس فعالیت کرده است و روبرتوزاپا  نیز پیش از این  سالها به عنوان مدیر بخش تحقیقات شرکت سماتیک بوده است.

 شرکت کانه اموزش استفاده از پله برقی را در قالب بازی رایانه ای برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال تولید میکند.

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World شرکت کانه با هدف اجرای بخشی از برنامه های اموزشی خود استفاده از پله برقی را در قالب بازی رایانه ای ارائه می دهد،براساس این گزارش شرکت کانه طی برنامه  یک هفته ای ایمنی خود  در مورد معرفی و آشنائی با تجهیزات حمل و نقل عمودی موضوع آموزش استفاده از اسانسورها و پله بر قی را به مورد اجرا گزارد.

ساخت بازی های رایانه ای برای آموزش کودکان ۴ تا ۱۰ سال که در آن می باید مسیر بالا رفتن از یک آسمان خراش را با استفاده از آسانسورها و پله برقی طی نمایند، ازجمله این بسته آموزشی در هفته ایمنی شرکت کانه بود. لازم به ذکر است برنامه  هفته ایمنی شرکت کانه در تعدادی از شهرهای بزرگ از جمله نیویورک، شانگهای ، لندن و کپنهاگ به اجرا در آمد.

آلیماک اسانسورها و بالابر های دکل های میدان نفتی استات اویل دردریای شمال را نصب میکند.

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World  گروه صنعتی آلیماک تولید کننده بالابر و آسانسور باهمکاری یک موسسه آموزش عالی نروژی بالابرها و آسانسورهای تعدادی از دکل های نفتی شرکت استات اویل در دریای شمال را تولید و نصب خواهد کرد.برپایه این گزارش این میدان های نفتی شامل:یوهان کاستبرگ در دریای بارنتز ، اسنور ۲۰۴۰ در دریای نروژ، پرگرینو در سواحل ریودوژانیرو خواهد بود. این گزارش در ادامه می افزاید: شرکت محلی هاردلند در این پروژه آلیماک را در بخش اجرا یاری خواهد کرد. زمان اتمام پروژه اواخر سال ۲۰۱۶ اعلام گردیده است.

درگذشت پیشکسوت صنعت اسانسور آمریکا

 به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World  رابرت (باب) تراپین از پیشکسوتان صنعت آسانسور و پله برقی آمریکای شمالی ۶ فوریه ۲۰۱۵ در ۸۶ سالگی در منزل مسکونی خود درگذشت. بر اساس این گزارش باب تراپین از سال ۱۹۷۰(۴۵سال قبل) تا کنون در این صنعت فعالیت کرده است . این گزارش در ادامه میگوید: رابرت تراپین فعالیت خود را در صنعت آسانسور از اوایل دهه هفتاد میلادی در شهر شیکاگو و پس از آن در شهرهای منطقه شمال غرب از جمله ایالت های ایلینوی، آیوا  در سمت های تکنسین نصب، مدیریت نصب و فردی خلاق ادامه داد و با اینکه در سال۱۹۸۱ ظاهرا باز نشسته شد اما فعالیت خود را در قالب مشاور و مدیریت تیم های اجرائی تداوم بخشید . از وی که دارای ۲ پسر و ۲ دختر بود تعداد ۱۰ نوه و ۱۲ نتیجه برجای مانده است.

اتمام مهلت ثبت نام جهت حضور در کنفرانس انجمن آسانسور آمریکا

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World مهلت درخواست حضور در کنفرانس ECNY) )  انجمن آسانسور آمریکا  به همراه اخذ بورس دوره های اموزشی آسانسور ( با  امکان استفاده از کمک هزینه تحصیلی ۵ هزار دلاری برای اعضای انجمن و نزدیکان آنها) در ۱۵ مارس ۲۰۱۵ پایان یافت.لازم به ذکر است انجمن آسانسور آمریکا مهمترین تشکل صنفی صنعتی آمریکا (بخش آسانسور) همه ساله کنفرانس و سمینارهای تخصصی در صنایع مختلف از جمله آسانسور برگزار میکند و عضویت در آن متضمن امتیازهایی برای اعضای آن است.

تایید حکم زندان مهندس مکانیک و انتقاد تشکل های مربوطه و برخی مطبوعات در ایالت  نیویورک را به دنبال داشت

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World و به نقل از نیویورک تایمز هیات منصفه  دادگاه ایالتی یک مهندس مکانیک را به دلیل بی دقتی در نظارت هنگام نصب یک واحد آسانسور در سال ۲۰۱۰  که به دلیل ایرادات موجود سبب نقص عضو یک زن ۴۷ ساله گردیده بود را به هفت سال زندان و شرکت بیمه مربوطه را به جبران خسارت از کار افتادگی محکوم کرد. بر اساس این گزارش نتیجه شکایت مصدوم پس از قریب به ۵ سال در فوریه سال ۲۰۱۵ اعلام گردید است سبب واکنش برخی از مطبوعات ایالتی و آژانس های خبری در کنار انجمن مکانیک ایالتی گردیده است. به اعتقاد انجمن مهندسان مکانیک تایید مدت هفت سال زندان برای این مهندس جوان آینده وی را تباه کرده و بر فعالیت دیگر مهندسان تاثیر گذار خواهد بود.این گزارش در ادامه می افزاید: از طرف دیگر مطبوعات و برخی آژانس های خبری با عنوان عدم تناسب مجازات و خطای انجام شده  از تکرار حوادث مشابه ابراز نگرانی کرده اند.

نصب پله برقی در دامنه کوه های چونگ کویینگ کشورچین

به گزارش خبرگزاری شین هوا (چین) بنابر تصمیم مسئولان منطقه (ایالت) چونگ کویینگ واقع در جنوب شرقی بخش مرکزی چین برخی از معابر کوهستانی این مناطق به پله های برقی و آسانسورهای شیبدار تجهیز خواهند شد. این تصمیم به دنبال درخواست های ساکنان و تسهیل در تردد گردشگران به مورد اجرا گذارده خواهد شد. براساس این گزارش تا کنون تعداد زیادی پله برقی و آسانسور در برخی مناطق نصب و مورد بهره برداری قرار گرقته است . این گزارش در ادامه آورده است : مدیران شهرداری ها در نقاط مختلف این استان پیش از این جهت نصب و اجرای پله های برقی و آسانسورها از افراد ثروتمند و علاقمندان به موضوع کمک های مالی جمع آوری کرده بودند. در حال حاضر در این منطقه تعداد بسیار زیادی  پله برقی و آسانسور شیب دار در حال سرویس دهی است به نحوی که این تجهیزات و موقعیت قرار گیری آنها به یکی از جاذبه های گردشکری تبدیل شده است.

 بازسازی آسانسور و پله برقی تعدادی از ساختمان های با قدمت یکصد سال در کلان شهر نیویورک

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World شرکت کانه در مناقصه تعویض و بازسازی تعدادی از آسانسورها و پله برقی های برخی از ساختمان های قدیمی نیویورک برنده شد. برپایه این گزارش شرکت کانه تعداد ۳۰ دستگاه اسانسور و تعدادی پله برقی در منطقه میدوتاون منهتن را نصب خواهد کرد.مطابق قراردادهای منعقد شده  این شرکت آسانسورهای سیستم Eco Disc  و پله برقی سیستمTravelMaster را نصب خواهد کرد. بر پایه این گزارش از جمله برخی از این تجهیزات حمل ونقل عمودی که جای خود را به تولیدات برند کانه خواهند سپرد،بیش از یکصد سال قدمت دارند.

اینترلیفت نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور و پله برقی خود را برای استقبال از بازدید کنندگان آماده میکند.

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World به نقل از مسئو لان مجموعه سازمانی InterLift،نمایشگاه مشهور بین المللی آسانسور و پله برقی که بصورت دوسالانه و در شهر آگسبورگ آ لمان برگزار میشود آورده است: بیش از ۹۰ درصد از فضای نمایشگاهی رزرو و پلان غرفه ها مشخص گردیده است. براساس این خبر تا کنون شرکت های چینی فعال در صنعت آسانسور و پله برقی بیشترین میزان مساحت را درخواست کرده  و در اختیار خواهند گرفت.کشورهای ترکیه  ایتالیا و کره در رده های بعدی به جهت بیشترین مساحت برای ارائه محصولات خود را دارا هستند. لازم به ذکر است دوره پیشین این نمایشگاه با حضور بیشترین تعداد بازدید طی دوره های برگزاری(۱۸۹۰۰ نفر متخصص از نقاط مختلف جهان)، رکورد جدیدی را برجای گذارد. شانزدهمین دوره اینتر لیفت از تا تاریخ ۱۳ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۱۵ برابر با ۲۱ تا ۲۴ مهر ۱۳۹۴ در محل نمایشگاه های بین المللی اگسبورگ المان برگزار خواهد شد.

شرکت LA و انعقاد قرارداد برای سرویس و نگهداری بیش از ۴۰۰ دستگاه آسانسور در حومه لندن

به گزارش پایگاه اینترنتی نشریه تایمز لندن شرکت آسانسوری LA  مطابق یک قرار داد خدمات سرویس و نگهداری  کامل به تعداد ۴۰۰ دستگاه آسانسور را برعهده گرفته است.براساس این گزارش این تعداد آسانسور تحت قرارداد غالبا در منطقه اسلینگتون قرار دارد. این قرار داد همچنین در بردارنده بازسازی کامل برای تعداد ۳۱ دستگاه آسانسور در دو بیمارستان و مرکز آموزش پزشکی است.

رشد ساخت و ساز و افزایش فعالیت شرکت های دست اندر کار صنعت آسانسور در قاره آفریقا

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World به دلیل رشد فعالیت های ساختمانی و افزایش ساخت  و ساز از اوایل سال ۲۰۱۰ به این سو فعالیت شرکت های دست اندر کار صنایع آسانسور و پله برقی در برخی کشورهای آفریقائی افزایش چشم گیری یافته است.برپایه این گزارش هرچند معدودی کشورهای قاره سیاه درگیر جنگ های فرقه ای و گروه های تروریستی هستند،اما تعدادی از کشورهای این قاره پهناور باتوجه به سیر افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ بخشی از برنامه های عمرانی را بر افزایش ساخت و ساز و کنترل اسکان و ساماندهی به آن متمرکز کرده اند. از جمله این کشورها زیمبابوه است که در اوایل سال۲۰۱۵ میلادی انجمن سازندگان ساختمان و مسکن این کشور با بیش ازپنج هزار عضو از تشکیل یک فروشگاه آنلاین آسانسور،پله های برقی و بالابر خبر داده که با مشارکت جمعی از بازرگانان و فعالان صنعت در این کشور راه اندازی شده است.

درخواست از دولت هند برای نظارت بیشتر کیفیت کار شرکت های فعال در صنعت آسانسور

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World افزایش آمار حوادث ناشی از کیفیت نازل آسانسورهای نصب شده توسط برخی شرکت ها و افراد فاقد صلاحیت باعث طرح شکایت ها و دعاوی در بعضی محاکم قضایی کشور هند گردیده است. براساس این گزارش آخرین مورد  تسلیم دادخواست برعلیه یک شرکت آسانسوری است که آسانسور نصب شده توسط آن شرکت موجب مرگ یک دختر نوجوان گردیده است.این گزارش در ادامه اورده است مرگ یک دختر نوجوان در ایالت اوتارپرادش و واکنش عمومی به این حادثه باعث توجه مسئولاان امر به لزوم ارتقاع کیفیت اسانسورها و نظارت بر اجرای استاندارد ها گردیده است.این گزارش حاکی است حوادث مشابه در شهرهای بزرگ طی ماه های اخیر موجب خشم عمومی و توجه به این  موضوع از سوی مسئولان و مطبوعات گردیده است.

انتخاب اعضای هیات مدیره شورای ساختمان های بلند ژاپن

به گزارش خبرگزاری ژاپنی مجمع اعضای شورای ساختمان های بلند و زیستگاه شهری اواخر ماه مه در توکیو تشکیل گردید.به گزارش این مجمع با هدف انتخاب هیات مدیره جدید،معرفی آخرین تکنولوژی های بکار رفته در برخی از ساختمان های بلند مرتبه ساخته شده در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ از جمله آسانسورهای مدرن با حرکت افقی و تصویب قوانین جدید با سخنرانی مسئولان و تعدادی از نخبگان صنایع این کشور برگزار شد.برپایه این خبر،برنامه های آتی صنایع ساختمان ژاپن موسوم به (( چشم انداز ۲۰۲۰ ساختمان های بلند به مثابه زیستگاه عمودی)) از اهم موارد مطرح در این مجمع بود.

اجرای اسانسورهای دفتر مرکزی ال جی توسط شرکت هیوندای

به گزارش پایگاه اینترنتی شرکت هیوندای ساختمان دفتر مرکزی شرکت ال جی در منطقه یونگ سان شهر سئول با اسانسورهای شرکت هیوندای تجهیز گردید.براساس گزارش این ساختمان ۲۱ طبقه به آسانسورهای هوشمند(   (HELIASکه دارای سیستم هدایت  هوشمند مسافران به هنگام ترافیک و احضار زیاد آسانسورها تجزیه و تحلیل آنالیز ترافیک و تنظیم سرعت استقرار و استارت می باشند تجهیز گردیده است. لازم به ذکر است که این آسانسورها دارای دو طبقه هستند.

کم توجهی والدین سبب مرگ کودک شش ساله در حادثه پله برقی شد

به گزارش مطبوعات منتشر شده در کوالالامپور بر اثر کم توجهی والدین ، یک دختر بچه شش ساله  در سانحه پله برقی جان خود را از دست داد. بر اساس این اخبار حادثه زمانی به وقوع پیوست که کودک شش ساله از والدین خود فاصله گرفته و با سوار شدن روی نرده پله برقی یک مرکز خرید که به سمت پایین در حرکت بود از طبقه دوم به پایین سقوط کرد. با بررسی فیلم های دوربین های مدار بسته مشخص گردید این کودک شش ساله با گرفتن دسته لاستیکی به سمت بالا کشیده شده و به دلیل شوک وارد آمده نه تنها آن ر ا رها نکرده بلکه به سمت پایین سقوط کرده است . گزارش می افزاید: با احراز کم توجهی والدین پلیس با دستور مقامات قضائی آنان را تا روز دادگاه در بازداشت نگاه خواهد داشت.

برنده مناقصه نصب آسانسور و پله برقی در برج مرتفع شهر پکن مشخص گردید

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World شرکت کانه برنده ممناقصه  و طراحی برگزیده برای نصب و اجرای تعداد ۱۰۱ دستگاه آسانسور و ۴۱ دستگاه پله برقی در برج اداری تجاری ZUNبه ارتفاع۵۲۸ متر در شهر پکن گردیده است. این مجموعه بزرگ اداری و تجاری که در سال ۲۰۱۸ به بهره برداری خواهد رسید توسط تیم طراحی کوهن پترسن فاکس، شرکت طراحی و معماریCITIC و شرکت آرپ پارسونز طراحی گردیده و در حال احداث است. بر اساس این گزارش آسانسورهای برجZUN  دو طبقه بوده و به آخرین تکنولوژی های کانه تجهیز خواهند شد.

بزرگترین هتل جهان تا سال ۲۰۱۷ در شهر مکه ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی عصر ایران به نقل از رسانه های عربستان سعودی بزرگ  ترین هتل جهان تا سال ۲۰۱۷ در شهر مکه ساخته خواهد شد. براساس این گزارش این هتل بزرگ با همکاری تعدادی از پیمانکاران بین المللی و شامل ۱۲ برج بلند مرتبه با بیش از ده هزار اتاق ، هفتاد رستوران، تعدادی مراکز خرید بزرگ  وتعداد ۴ سکوی فرود بالگرد خواهد بود. این گزارش در ادامه آورده است برفراز این هتل نیزبزرگ گنبد جهان ساخته خواهد شد و تعداد ده برج این مجموعه به هتل چهار ستاره و پنج برج هم به هتل ۵ ستاره اختصاص خواهند یافت.

نمایشگاه یورو لیفت سومین دوره خود را برگزار کرد

سومین دوره نمایشگاه یورو لیفت با حضور تعداد قابل توجهی از شرکتهای فعال در صنعت آسانسور و پله برقی از کشورهای لهستان آمریکا جمهوری چک ،آلمان ایتالیا ترکیه اسپانیا چین نیوزیلند کره جنوبی یونان و بلژیک از ۲۲ تا ۲۴ اکتبر۲۰۱۴ برابر با ۳۰ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۳ در محل نمایشگاه های بین المللی شهر کلیتس(جنوب لهستان) برگزار شد.

شیندلر مقام اول بهره گیری از فناوری های دیجیتال در ساخت تجهیزات حمل و نقل عمومی  سال ۲۰۱۵ را کسب کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World شرکت شیندلر تولید کننده   بین المللی آسانسور و پله برقی مقام اول بیشترین بهره گیری مبتکرانه از نوآوری های دیجیتالی در ساخت تولید عرضه و تجهیزلت حمل و نقل عمودی در سال ۲۰۱۵ را کسب کرد.این گزارش در ادامه می افزاید  فعالیت این شرکت به مفهوم بهره گیری از علوم IT در ارتقاء فرایند کسب و کار ارتقاء در پردازش و تجزیه و تحلیل علوم مرتبط به انالیز و آموزش مهندسی آسانسور وپله برقی که خود باعث ارتقاع کیفیت امرآموزش نیز گردیده است، شرکت شیندلر را شایسته برنده شدن کرده است.

بازسازی و نصب آسانسور و پله برقی  جدید در بعضی معبرهای شهر سانفرانسیسکو

به گزارش پایگاه اینترنتی مجله Elevator World مسئولان عمرانی شهرداری و شورای شهری شهر سانفرانسیسکو با تصویب یک بودجه دو میلیون دلاری طرح بازسازی و تعویض و نصب آسانسور و پله های برقی جدید را از اواخر ماه مارس سال جاری اغاز کردند. بر اساس این گزارش آسانسورها و پله برقی برخی از مکان های عمومی از جمله کلیسا ها،ساختمان بنیاد حمایت از معلولان و تعدادی از مراکز عمومی از جمله مواردی است که شامل این طرح می شوند.

برپائی سمینار ایجاد انگیزه برای ساخت و تولید ساختمان های بلند مرتبه

به گزارش پایگاه اینترنتی نشریه نیویورک تایمز سمینار بررسی مسائل  و چگونگی ایجاد انگیزه جهت ساخت و تولید ساختمان های بلند مرتبه یا آسمانخراش در شهر نیویورک برگزار شد. براساس گزارش پایگاه اینتر نتی نشریه نیویورک تایمز تحت حمایت مستقیم مالی برخی از برندهای بین المللی تولید کننده تجهیزات  حمل ونقل عمومی این سمینار با حضور تعدادی از شرکت های دست اندر کار ساخت و برپایی ساختمانهای بلند مرتبه ، نمایندگان شرکتهای مشهور طراحی و معماری، کارشناسان و مشاوران امور مربوطه و شرکتهای بین المللی ساخت وتولید آسانسور ،پله برقی و تجهیزات مربوطه برگزار شد.بر پایه این گزارش از جمله شرکتهای حامی این سمینار : اتیس،شیندلر،کانه و تیسن گروپ بوده اند.

بنیاد ایمنی پله های برقی در تورنتو کانادا یکصد و دهمین دوره آموزشی خود را برگزار کرد

به گزارش برخی پایگاههای خبری بین المللی بنیاد ایمنی پله های برقی در شهر تورنتو ماه می سال جاری دوره آموزشی خود را برگزار کرد. بنیاد ایمنی پله های برقی کانادا که دفتر مرکزی آن در شهر تورنتو قرار دارد با برپائی این دوره یکصدو دهمین دوره آموزش ایمنی پله های برقی برای استفاده کنندگان، نصابان، تکنسین ها، بازرسان و دیگر علاقه مندان را به پایان رساند. این گزارش در ادامه آورده است ، بنیاد ایمنی پله های برقی  با حمایت مالی مشارکتی بخش دولتی ،خصوصی از جمله شرکتهای تولید کننده،بازرگانان،انجمن های مرتبط و شهروندان اقدام به برگزاری منظم این دوره ها برای اقشار مختلف می کند.

سقوط وزنه آسانسور باعث مرگ سرویس کار آسانسور گردید

بر اساس گزارش منتشر شده در پایگاه اینترنتی مجله Elevator World برنز هاربر ۵۳ ساله پیمانکار شرکت مشهور تولید کننده آسانسور، اوایل ماه آوریل سال جاری هنگام سرویس آسانسور یک ساختمان بلند مرتبه در ایندیاناپولیس (یکی از ایالت های غرب میانه آمریکا ) بدلیل سقوط وزنه آسانسور و اصابت آن با سر وی ،جان خود را از دست داد.بر اساس این گزارش سقوط ناگهانی وزنه تعادل و اصابت آن به سرویسکار که در قسمت کف چاهک مشغول بکار بوده ، باعث مرگ آنی وی گردیده است.

((منبع : مجله دنیای آسانسور،شماره ۵۹،بهار ۹۴))

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *