سیم کشی پاوریونیت به تابلو فرمان

قبل از راه اندازی موتور از درست بودن فاز ورودی به تابلو مطمئن شوید.

بعد از بستن سیم های موتور و راه اندازی آن اگر موتور صدای غیر نرمال داشت و از درست بودن سه فاز مطمئن بودید نشان دهنده بر عکس کار کردن موتور است که در این صورت باید سیمu1 را با  v1 و همچنین سیم های مقابل آنها یعنی  w2  را با u2جابجا کنید.

ترمینال های      THERMOLI   و THERM MOTOR   که سیم نازک قهوه ای و زرد داخل آنها است را با هم سری کرده و به مدار ترموستات (FTO)  ببندید که اگر گرمای روغن یا موتور افزایش یافت تابلو فرمان از سرویس  خارج شود .

دو ترمینال  RESIST VALVE   را که به هیتر داخل تانک بسته شده است به برق وصل کنید تا در هنگام سرد شدن روغن هیتر روشن شود.

 

 

سیم کشی شیرها 

 

شیر EVS: شیر جهت بالا با ولتاژ ۴۸ ولت است که فقط برای باورها با توان بالای ۱۹ کیلو وات استفاده می شود در توان های کمتر این شیر روی پاور وجود ندارد .

شیر  EVR  : شیر سرعت تند با ولتاژ ۴۸ ولت است که به صورت تکی روی پاور قرار دارد .

شیر EVD: شیر جهت پایین با ولتاژ ۴۸ ولت است که در زیر شیر نجات قرار دارد .

شیر نجات اضطراری :  این شیر که در روی شیرEVD  قرار دارد با ولتاژ ۱۲ ولت کار می کند که در صورت مجهز بودن تابلو به سیستم نجات اضطراری به ترمینال مربوطه وصل می شود.

میکروسوئیچ فشار : ابتدا مطابق با دستورالعمل تنظیم کرده بعد در ترمینال مربوطه می بندیم.

 

آسانسور ، بالابر ، آسانسور خانگی ، بالابر خانگی ، آسانسور هیدرولیک، بالابر هیدرولیک ، جک و پاوریونیت ، جک هیدرولیک

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *