مونتاژ کار اسلینگ

۱– نصب سینی و پشت  بند ریل ها

چند نکته مهم در ریل گذاری

شکل زیر نحوه شاقول کردن ریل ها را نشان می دهد.

۲- گلدانی یا پایه  بست سیم بکسل را نسبت به چپ و راست بودن انتخاب می کنیم و با دو پیچ که در شکل نشان داده محکم می کنیم.

 

۳- قوطی جبران را داخل گلدانی قرار می دهیم .

مونتاژ کار اسلینگ

محاسبه اندازه پایه زیر جک

(  اندازه فلکه هرزگرد+طول جک بسته +کورس جک)- طول ریل کار شده =اندازه قوطی زیر جک

(حداکثر ۳ متر در نظر می گیریم )over head+(اندازه کف تا کف )travel+(چاله)pit=طول ریل کار شده

۴- صفحه زیر جک را روی قوطی جبران قرار می دهیم و به وسیله دستک ها و براکت ها به ریل می بندیم که لازم است پایه زیر جک به درستی شاقول شود .

مونتاژ کار اسلینگ

۵- جک را روی قوطی قرار داده  و براکت های آن را وصل می کنیم.

مونتاژ کار اسلینگ

۶- فلکه هرزگرد را با پیچ به جک وصل می کنیم .

مونتاژ کار اسلینگ

 

۷-  همانطور که در شکل مشخص شده صفحه کاراسلینگ را مایل کرده و دهنه پاراشوت را در ریل قرار می دهیم و کمی با فشار کفه را تراز می کنیم .

مونتاژ کار اسلینگ

۸-  مطابق شکل قسمت بالا و پایین ستون را مشخص می کنیم.

مونتاژ کار اسلینگ

۹- سپس کفشک ها را در بالای ستون ها می بندیم .

پشت کفشک ها بر حسب نیاز لاتون قرار داده می شود.

مونتاژ کار اسلینگ

۱۰- در کاراسلینگ دهنه ریل ۶۰ ابتدا پیشانی بالا بسته می شود سپس کفشک ها در جای خود پیچ می شوند،

همچنین صفحه مخصوص سربکسل ها روی کاراسلینگ در پایین یکی از ستون های چپ یا راست بسته می شود.

مونتاژ کار اسلینگ

۱۱- ستون ها را عمود در جای خود پشت پاراشوت قرار داده و پیچ ها را می بندیم .

توجه :دقت شود که ستون های چپ و راست هر کدام سر جای خودشان قرار گیرند.

مونتاژ کار اسلینگ

۱۲- رولینگ ها را می بندیم.

مونتاژ کار اسلینگ

۱۳- کفشک های کوچک و لاتون ها را در دهانه ریل می بندیم

 

مونتاژ کار اسلینگ

۱۴- پیشانی را بالا می بندیم.

مونتاژ کار اسلینگ

۱۵- تسمه کش ها را به تسمه بادبندها بسته و مطابق شکل در جای خود می بندیم .

مونتاژ کار اسلینگ

۱۶-  در آخر سیم بکسل ها را می اندازیم . باید دقت شود که سر بکسل های لاستیکی روی گلدانی

پایین و سر بکسل های فنر روی کاراسلینگ قرار گیرند و سینی  زیر سر بکسل های فنری

اندازه سیم بکسل ها باید به گونه ای باشد که وقتی جک در حالت بسته قرار می گیرد

کابین ۲۰ سانتی متر از کف طبقه پایین تر باشد.

مونتاژ کار اسلینگ

 

تست پاراشوت

قطعه ی  شکل که به آن سیم وصل است را مطابق شکل بین لاستیک سربکسل پایین و مهره ها می بندیم

قبل از تست دو عدد پیچ قطعه را باز کرده و سپس کابین را به سمت پایین حرکت می دهیم

و در حین حرکت قطعه را می کشیم که این امر باعث شل شدن سیم بکسل شده و صفحه ی زیر را به سمت پایین هل داده

و پاراشوت عمل می کند در این حالت علاوه بر توقف کابین میکروسوئیچ زیر صفحه  کارسلینگ هم قطع می شود

که باید آن را در مدار سری استپ سری کنیم .

                                                        مونتاژ کار اسلینگ

 

آسانسور ، بالابر ، آسانسور خانگی ، بالابر خانگی ، آسانسور هیدرولیک، بالابر هیدرولیک ، جک و پاوریونیت ، جک هیدرولیک

 

 

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *