اتصال در حالت نصب دو جک با یک پاوریونیت

در حالت نصب ۲ جک لوله هایی که ۲ حک را تغذیه می کنند باید قطر یکسان و طول یکسان داشته باشند

وتا حد امکان یکسان و به یک شکل لوله کشی شوند.

شیرهای ترکیدگی دو جک برای یکسان سازی فشار باید به هم متصل شوند شیر تریکدگی سوراخ رزوه شده ۸/۱ دارد .

اتصال باید یا توسط اتصالات ۸/۱ و لوله فولادی به قطر ۶mm و ضخامت ۱mm  یا با شلنگ به قطر ۴/۱ برقرار شود .

نحوه هوا گیری جک

۱- بعد از اتمام نصب و مهار کامل  جک ،شلنگ را به پاوریونیت و جک متصل کنید و روغن را به مقدار لازم داخل پاوریونیت بریزید.

۲-پاور را سیم کشی و راه اندازی  کنید.(نصب سیم های شیر و سیم های قدرت موتور)

۳-تابلو را در حالت رویزیون  قرار داده و جهت بالا را بگیرید تا موتور پاور شروع به حرکت کند.

۴-بعد از چند بار استارت کابین را در پایین ترین  نقطه قرار داده و حدود نیم ساعت صبر کنید تا تمام هوای داخل به بالا ترین نقطه برسد .

۵-سپس همزمان یک نفر پیچی که در قسمت گلویی جک (پیچ شماره ی ۸ آلن ) قرار دارد را شل کرده و نفر دیگر آسانسور را در حالت رویزیون  در جهت بالا آن نگه دارد تا هوا خارج شده و روغن صاف و بدون کف  از کناره پیچ خارج گردد .

۶-حال پیچ هوا را کاملا سفت نمایید. در این حالت هوا گیری انجام شده است . این کار می تواند ۲ تا ۳ بار تکرار شود.

۷-در حالی که جک در پایین ترین طبقه است تا حدود ۱۰ سانتی متر زیر سقف پاوریونیت را با ریختن روغن مجدد پر نمایید.

آسانسور ، بالابر ، آسانسور خانگی ، بالابر خانگی ، آسانسور هیدرولیک، بالابر هیدرولیک ، جک و پاوریونیت ، جک هیدرولیک

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *