اتصال در حالت نصب دو جک با یک پاوریونیت
در حالت نصب ۲ جک لوله هایی که ۲ حک را تغذیه می کنند باید قطر یکسان و طول یکسان داشته باشند
وتا حد امکان یکسان و به یک شکل لوله کشی شوند.
شیرهای ترکیدگی دو جک برای یکسان سازی فشار باید به هم متصل شوند شیر تریکدگی سوراخ رزوه شده ۸/۱ دارد .
اتصال باید یا توسط اتصالات ۸/۱ و لوله فولادی به قطر ۶mm و ضخامت ۱mm یا با شلنگ به قطر ۴/۱ برقرار شود .
نحوه هوا گیری جک
۱- بعد از اتمام نصب و مهار کامل جک ،شلنگ را به پاوریونیت و جک متصل کنید و روغن را به مقدار لازم داخل پاوریونیت بریزید.
۲-پاور را سیم کشی و راه اندازی کنید.(نصب سیم های شیر و سیم های قدرت موتور)
۳-تابلو را در حالت رویزیون قرار داده و جهت بالا را بگیرید تا موتور پاور شروع به حرکت کند.
۴-بعد از چند بار استارت کابین را در پایین ترین نقطه قرار داده و حدود نیم ساعت صبر کنید تا تمام هوای داخل به بالا ترین نقطه برسد .
۵-سپس همزمان یک نفر پیچی که در قسمت گلویی جک (پیچ شماره ی ۸ آلن ) قرار دارد را شل کرده و نفر دیگر آسانسور را در حالت رویزیون در جهت بالا آن نگه دارد تا هوا خارج شده و روغن صاف و بدون کف از کناره پیچ خارج گردد .
۶-حال پیچ هوا را کاملا سفت نمایید. در این حالت هوا گیری انجام شده است . این کار می تواند ۲ تا ۳ بار تکرار شود.
۷-در حالی که جک در پایین ترین طبقه است تا حدود ۱۰ سانتی متر زیر سقف پاوریونیت را با ریختن روغن مجدد پر نمایید.
آسانسور ، بالابر ، آسانسور خانگی ، بالابر خانگی ، آسانسور هیدرولیک، بالابر هیدرولیک ، جک و پاوریونیت ، جک هیدرولیک
دیدگاه خود را ثبت کنید
آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!