حضور در عرصه خدمات رسانی

آسانسور لوکس

شرکتهای فعال در صنعت آسانسور در اصفهان  اگر خواهان حضور در عرصه خدمات رسانی هستند چاره ای جز انطباق خود با شرایط جدید بازار نخواهند داشت.

باید پذیرفت که شرایط بازار و ساز و کارهای آن تغییر کرده است.

شما بعنوان شرکت آسانسوری باید کاری کنید که دیگران نکرده اند.

رمز پیروزی شما در همین است.

اصلا خلاقیت یعنی همین. وجه تمایز شما با دیگران همین تفاوت خواهد بود.

وگرنه راه  رفته را رفته اند.!!!

راه و روش پیشینیان مختص خودشان بوده است. که چندان کارایی برای شرایط جدید نخواهد داشت. همچنانکه  یکی از شرکتهای قدیمی فعال در فروش آسانسور مجبور شد با همان قطعات قیمت خود را به نصف کاهش داده و در نهایت کار از دست بدهد.!!بهمین سادگی.

چرا ؟چون شرایط جدید بازار را نپذیرفته و درک نکرده و آشنایی با آن ندارد.دهه ۸۰ شمسی دهه طلایی و پر رونقی برای صنعت ساختمان و آسانسور بوده است.از یکطرف با تقاضای فراوان بازار روبرو بوده است و از طرف دیگر رقبای کم و افزایش قیمت روز افزون مسکن که خرید آسانسور باهر قیمت و کیفیتی را توجیه میکرد.ارزش ملک در این دهه چند صد در صد افزایش داشت. به گونه ایکه نصب یک آسانسور با یک آپارتمان قابل تهاتر بود.دقیقا پاشنه آشیل صنعت آسانسور و ساختمان و در مقیاسی بزرگتر کل صنعت کشور همین افزایش روز افزون بی پایه و اساس قیمت مسکن در دهه ۸۰بوده است که یکی از دلایل رکود فعلی صنعت هم همین میباشد که ناشی از ندانمکاری دولت قبلی و سود جویی و سوداگرایی ایرانیان بود.خب طبیعی بود که این روند ناقص و بیمار تا همیشه ادامه نخواهد داشت, و رکود فعلی ادامه همان میباشد.

دوستان نباید توقع سودهای بالا از صنعت آسانسور در دهه ۸۰را همچنان داشته باشند و دوستانیکه به اشتباه وارد این صنعت شده اند باید درکی بالاتر داشته باشند.!!

دوستان جوان با انرژی و ذوق بالا باید طرحی نو در انداخته و نوآوری و خلاقیتهای خود را به این صنعت نسبتا نوپا  و رو به تکرار تزریق کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *